کاندوم 


کاندوم کیسه ای از لاستیک است که روی آلت مردانه پوشیده می شود ، مانع از ورود مایع منی به مهبل می شود. استفاده از کاندوم منجر به بارداری نمی شود ، می تواند به رابطه جنسی ایمن کمک کند استفاده از کاندوم باعث ایجاد عفونت نمی شود. استفاده از کاندوم در حین رابطه جنسی ، رابطه جنسی را راحت تر می کند. زنانی که کمبود خشکی دارند ، می توانند با انجام فعالیتهای جنسی با استفاده از کاندوم روغن کاری شده برای از بین بردن عدم روانکاری ، از انجام رابطه جنسی لذت ببرند. مردانی که زنان در هنگام رابطه جنسیشان راضی نیستند ، در طول رابطه جنسی هیجان زده نمی شوند. استفاده از کاندوم ویبره باعث ایجاد اصطکاک در مهبل خانم ها می شود.کاندوم در واژن ارتعاش می کند که باعث افزایش تحریک زنان می شود. همچنین می توان از کاندوم با اسباب بازی های جنسی استفاده کرد. در کنار لذت بردن از رابطه جنسی با کاندوم ، از عفونت نیز جلوگیری می کند. زنانی که در هنگام رابطه جنسی دچار درد واژن می شوند می توانند با استفاده از کاندوم های روغنی و کاندوم های روانکار درد خود را کاهش دهند ، رابطه جنسی را آسان تر کرده و می توانند از رابطه جنسی لذت ببرند.

انواع کاندوم؟
انواع کاندوم؟
کاندوم برای داشتن رابطه جنسی بهتر و ایمن بودن بسیار مهم است بسیاری از انواع کاندوم وجود دارد ، افراد می توانند طبق میل خود از آن استفاده کنند. افرادی که در رابطه جنسی کمبودهایی پیدا می کنند ، قادر به لذت بردن از رابطه جنسی مناسب نیستند برخی از خانم ها دچار نقایصی می شوند و به همین دلیل قادر به دستیابی به لذت جنسی نیستند. با استفاده از کاندوم ، مردان زن می توانند بر کمبود خود غلبه کنند. از کاندوم ها نیز می توان با اسباب بازی های جنسی استفاده کرد. کاندوم در انواع مختلف بازار از جمله کاندوم ویبرات ، کاندوم گرانول ، کاندوم ساده ، کاندوم روانکار ، کاندوم دنده دار ، کاندوم آلوئه ورا و غیره موجود است.

کاندوم ساده
این یک کاندوم بسیار ساده است ، مانع از ورود مایع منی به مهبل می شود.

کاندوم روغن کاری شده
این برای زنان کاندوم بسیار مناسبی است و با توجه به کاندوم بیشتر سنگ تراشی است. با استفاده از آن ، کمبود روانکاری را از بین می برد که زنان و مردان به راحتی می توانند با آنها رابطه جنسی برقرار کنند.

کاندوم دنده دار
این کاندوم برای افزایش تحریک زن بر روی سطح بیرونی نوار برجسته ای دارد که برای افزایش تحریک در مهبل زن عمل می کند ، استفاده از آن به یک لحظه به یاد ماندنی برای زن تبدیل می شود.

کاندوم اولتراتین
در بین کاندوم های دیگر بسیار نازک است.برای کاندوم بسیار مناسب برای مردانی که دوست ندارند از کاندوم استفاده کنند بسیار نازک است مردان پس از پوشیدن آن روی آلت تناسلی را حس نمی کنند. |

کاندوم بزرگ
بعضی اوقات کاندوم هایی با اندازه کوچک کاندوم مرتباً برداشته می شوند. این کاندوم به اندازه کافی بزرگ است که وارد آن می شوید و مشکلی برای خارج شدن یا ترکیدن آن وجود ندارد.

کاندوم پرکننده
در طول رابطه جنسی ، اگر عطر موجود در اتاق باقی بماند ، چیز دیگری وجود دارد که لذت بردن از رابطه جنسی است. انواع مختلف کاندوم وجود دارد.برخی کاندوم ها دارای رایحه عطر هستند ، برخی از کاندوم ها عطر نیستند و بسیاری از کاندوم ها دارای رایحه های مختلفی هستند مانند رایحه های شکلات ، وانیل ، استوبری ، حباب ، موز و غیره دارای بسیاری از عطرهای خوشبو هستند. استفاده از کاندوم با اسباب بازی جنسی؟ استفاده از کاندوم با سکس خیلونو؟

استفاده از کاندوم می تواند باعث افزایش رابطه جنسی در کنار داشتن رابطه جنسی ایمن شود. کاندوم با از بین بردن عدم روانکاری ، به کاهش فعالیت جنسی کمک می کند. تاریخچه خیلونو بسیار قدیمی است. بسیاری از افراد از اسباب بازی های جنسی در هند استفاده می کنند بیشتر افراد اسباب بازی های آنلاین را خریداری می کنند ، از طرف تجارت الکترونیکی و از کاندوم نیز می توان با اسباب بازی های جنسی استفاده کرد. انواع مختلفی از اسباب بازی های جنسی وجود دارد. برخی از اسباب بازی ها وجود دارند که می توانند از کاندوم استفاده شوند ، در حالی که بعضی از اسباب بازی ها مواردی هستند که از کاندوم ها استفاده نمی شود. اسباب بازی های جنسی می تواند توسط هر کسی مورد استفاده قرار گیرد اسباب بازی های جنسی از انواع مختلفی هستند اسباب بازی های زنانه - زنان همچنین می توانند از کاندوم به همراه روان کننده های اسباب بازی ، دیلدو ، شاخه های باسن و غیره استفاده کنند. اسباب بازی های نر - مردان می توانند از کاندوم در حلقه های خروس و اسباب بازی های آستین آلت تناسلی مرد استفاده کنند. استفاده از کاندوم روی اسباب بازی های جنسی کار جنسی را آسان تر می کند. در صورت استفاده از سکس خیلونو برای اولین بار ، جنسی خیلونو نیز می تواند به تنهایی و همراه با شریک زندگی استفاده شود. بنابراین باید از کاندوم استفاده شود ، باعث شکوفه شدن شکوفه می شود ، به طوری که در هنگام وارد شدن در مهبل و مقعد ، هیچ دردی وجود ندارد ، رابطه جنسی راحت تر می شود. حلقه های ارتعاش - حلقه های کاندوم ارتعاشات را به همراه دارد اما کاندوم نیستند. می توان از آنها برای افزایش تحریک جنسی با کاندوم استفاده کرد. استفاده از انگشتر خروس ممکن است باعث افزایش زمان جنسی شود.

فواید کاندوم؟
حلقه های آلت تناسلی لاستیکی و استفاده از آنها
در هر زمان می توان از کاندوم استفاده کرد. شما می توانید با این کار رابطه جنسی ایمن داشته باشید.

افرادی که به دلیل مشکل ادراک از رابطه جنسی خودداری می کنند با استفاده از کاندوم می توانند از رابطه جنسی بدون ترس لذت ببرند. کاندوم از ورود مایع منی به مهبل جلوگیری می کند. کاندوم های روان کننده مخصوص برای خانم هایی که کمبود روغن کاری ندارند در دسترس است که با استفاده از آنها می توانید با انجام فعالیتهای جنسی از رابطه جنسی لذت ببرید تا بر فقدان سنگ تراشی غلبه کنید.

استفاده از کاندوم رنده شده برای مردانی که همسرشان از رابطه جنسی راضی نیست ، بسیار مناسب است. این امر تحریک را به سرعت در مهبل افزایش می دهد ، هیجان زن را افزایش می دهد و از لذت رابطه جنسی با شریک زندگی لذت می برد. همچنین می توانید جفت های کاندوم متراکم کننده را انجام دهید. کاندوم...

 

منبع :  مجله اینترنتی ثانیکالا