انواع کاندوم :

 

استفاده از کاندوم می تواند یک تجربه سرگرم کننده برای شما باشد. بسیاری از انواع کاندوم با اندازه ها و مارک های مختلف در بازار موجود است. اما استفاده از آن می تواند بر تجربه جنسی شما تأثیر بگذارد. استفاده از کاندوم یک عادت خوب است ، اما گاهی اوقات هدف از استفاده از کاندوم می تواند متفاوت باشد. بعضی از افراد برای پیشگیری از بارداری از کاندوم استفاده می کنند و برخی دیگر برای لذت جنسی.

امروزه آنقدر انواع کاندوم وجود دارد که انتخاب آنها دشوار است. اگر از کاندوم برای بارداری یا محافظت از STD استفاده می کنید ، حتماً سطح کاندوم را بخوانید تا ببینید که آیا آنها برای این اهداف توسط FDA تأیید شده اند ، و همچنین تاریخ انقضا آن است. در این مقاله امروز شما انواع کاندوم را می شناسید که به شما در هدف و استفاده شما کمک می کند.
شما می دانید که لذت جنسی بخش عمده ای از زندگی انسان است ، که برای تولید مثل بسیار مهم است. اما گاهی اوقات کاندوم مورد استفاده برای افزایش لذت جنسی می تواند در صورت عدم انتخاب صحیح ، لذت شما را کاهش دهد. امروزه انواع مختلفی از کاندوم در بازار وجود دارد که از اندازه ها و مارک های مختلفی هستند. نام یک شرکت یا برند همه چیز نیست. شرکت ها میلیون ها دلار برای بازاریابی هزینه می کنند تا مردم بدون درک کیفیت آن از آن استفاده کنند. هنگام انتخاب کاندوم ، این موارد را در نظر داشته باشید:

اگر کاندوم خیلی تنگ باشد ، می تواند در طول مقاربت شکسته شود.
اگر خیلی سست باشند به دلیل اصطکاک اضافی می توانند لغزش یا ترک خورده باشند.
هنگام گرفتن کاندوم ، به بسته بندی و تاریخ انقضا آن توجه کنید.
همچنین مطمئن شوید که مطابق با همه پارامترها خوب است.
این که آیا این به محافظت از STD شما مناسب است یا نه.
بیایید بدانیم انواع کاندوم موجود چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد.

 

نام ها ، انواع و کاربردهای کاندوم - انواع کاندوم
انواع بسیاری از کاندوم ها در بازار بر اساس اندازه خاص ، خواص و ابزار آنها وجود دارد. بیشتر ما نوع کاندوم را نمی دانیم و معمولاً هر بسته ای را که صاحب مغازه می دهد خریداری می کنیم. اما اکنون این اتفاق نخواهد افتاد زیرا پس از خواندن این مقاله با انواع کاندوم هایی که به شما کمک می کنند لذت جنسی خود را افزایش دهید و یک تجربه جدید به شما ارائه می شود آشنا می شوید. بیایید نوع کاندوم را بشناسیم
کاندوم های درخشان-تاریک - کاندوم های درخشان
درخشش در نور کم بسیار خوب به نظر می رسد. کاندوم هایی که در تاریکی می درخشند بسیار لذت بخش هستند. بسیاری از مارک ها همچنین به جلوگیری از FDA-Pregnancy و STD کمک می کنند. شما باید حداقل 30 ثانیه این کاندوم ها را در نور روشن نگه دارید تا در تاریکی روشن شود. اینها معمولاً ایمن هستند و در سه لایه ساخته می شوند. لایه داخلی و خارجی از لاتکس معمولی تشکیل شده است ، در حالی که لایه سوم حاوی یک رنگدانه ایمن است که می درخشد و بین دو لایه لاتکس پلمپ می شود. استفاده از این نوع کاندوم می تواند لذت جنسی شما را بیشتر کند.
کاندوم Tingling Pleasure - کاندوم های Tingling Pleasure
از کاندوم Tinglig Pleasure استفاده می شود تا هر دو شریک در حین رابطه جنسی به سرخوشی دست یابند. کاندوم Tingling Pleasure به گونه ای طراحی شده است که هر دو شریک زندگی احساس سوزن سوزن شدن و احساس لذت جنسی می کنند. کاندوم مارک Tingle Durex حاوی یک نعناع ایمن ، Spearmint Tingling Lubricant با رایحه ای ملایم است که به لذت جنس می افزاید.

(بیشتر بخوانید - شما حتی در طول رابطه جنسی از دو کاندوم استفاده نمی کنید ...)

کاندوم Tickling - کاندوم های بلیط فرانسوی
کاندوم های Tickler دارای نوک ساخته شده از لاستیک نرم یا ژله نرم هستند. این کاندوم ها در انواع مختلفی از جمله این کاندوم ها وجود دارند که دارای توده ها ، برآمدگی ها و پشته هایی هستند که با سوزن شدن دیواره های داخلی واژن تحریک می کنند.

از آنجا که آخرین کاندوم ها هستند ، از بارداری یا بیماری جلوگیری نمی کنند. آنها می توانند در افرادی که زنان از روشهای کنترل تولد هورمونی یا دائمی استفاده می کنند استفاده شود. در صورت عدم وجود این ، یک کاندوم معمولی می تواند توسط شریک زندگی مرد تحت کاندوم تیکلی پوشیده شود تا از حاملگی اطمینان حاصل شود.

(بیشتر بخوانید - کلیه روشها و روشهای پیشگیری از بارداری ...)

Quickstrips با کاندوم Sensis -
کاندوم Sensis روغن کاری شده و ساخته شده توسط لاتکس نشان دهنده اولین فناوری جدید کاندوم مورد تأیید FDA در 50 سال است. این کاندوم ها دارای نوار سریع هستند که به عنوان برگه های کشش عمل می کنند. آنها به شما در پوشیدن کاندوم کمک می کنند. برای مردانی که در پوشیدن کاندوم مشکل دارند باعث فسفر کاندوم می شود ، مفید است.

هنگامی که کاندوم های حساس از بسته خارج می شوند ، انتهای سوراخ شده نوارهای کشویی در قسمت بالایی کاندوم مشاهده می شود. با کمک این موارد می توانید کاندوم را به سمت پایین بکشید و کاندوم را به راحتی بپوشید. این کاندوم ها به صورت گزینه ریز دنده ای در دسترس هستند.

(بیشتر بخوانید - راه درست برای از بین بردن کاندوم ...)

بوسه کاندوم نعنا - بوسه کاندوم نعنا
کاندوم نعناع نیرومند است. نام تجاری سبک نعناع کاندوم ارائه می دهد. کاندوم بدون روغن با پودری روکش می شود که مانند نعناع شیرین طعم خاصی را به شما منتقل می کند. کاندوم نعنا Trustex سبز است و از فرمول های بدون قند ساخته شده است. کاندوم نعناع برای رابطه جنسی دهانی بی خطر ترجیح داده می شود و همچنین از نظر FDA برای محافظت در بارداری تأیید می شود. این کاندوم ها کمی بزرگتر از اندازه متوسط ​​هستند و کمی شبیه بادکنک هستند.

کاندوم های جدا از لذت - کاندوم های شکل گیری لذت
ایده پشت کاندوم های با اندازه آزاد آنها این است که کمی روی آلت بزرگ شده سست تر می شوند و باعث می شود تا اصطکاک بیشتری انجام شود زیرا لاتکس اضافی باعث تحریک عصب در نوک آلت می شود.

برخی از کاندوم ها مانند Trojan Twisted نیز دارای شکل خمیده ای هستند که عملکرد جدی تری را امکان پذیر می کند. این نوع طراحی نوک آلت را بیرون می زند. این حساسیت را برای زنان و مردان افزایش می دهد.

(بیشتر بخوانید - نکاتی برای اولین بار در مورد رابطه جنسی در مورد مردان و زنان…)

کاندوم های رنگی - کاندوم های رنگی به زبان هندی
کاندوم های رنگی - کاندوم های رنگی به زبان هندی
امروزه تقریباً در همه رنگ های موجود در بازار کاندوم موجود است. همچنین می توانید کاندوم بیل را با سه رنگ تهیه کنید که شامل رنگ های ملی کشورهای مختلف است. همچنین می توانید دو رنگ کاندوم بیل را پیدا کنید ، که می تواند در تعطیلات مانند سیاه و نارنجی برای هالووین ، قرمز و سبز برای کریسمس ، قرمز و سبز برای کریسمس ، صورتی و قرمز برای ولنتاین شما جالب باشد.

بسیاری از کاندوم های رنگی برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی تأیید شده توسط FDA هستند ، بنابراین خواندن برچسب این کاندوم ها به طور انحصاری مهم است.

(بیشتر بخوانید - علائم بیماری STD شایع ترین بیماری واژن - در آقایان و زنان…)

کاندوم های ساخته شده یا بافت دار - کاندوم های ساخته شده یا بافت دار
این نوع کاندوم برای افزایش شادی زنان و مردان تولید شده است. این نوع کاندوم در ابتدا دارای دو برآمدگی شکل دنده ای است که باعث افزایش انزال در محل مناسب برای خانم ها می شود. و سایر کاندوم های مشابه دارای صدها لامپ هستند که به افزایش لذت زنان و مردان کمک می کند.

این نوع کاندوم باعث راحتی مردان می شود و به هیجان اندام تناسلی آنها کمک می کند.

(بیشتر بخوانید - آنچه زنان در طول رابطه از مردان می خواهند ...)

کاندوم های گرم کننده - کاندوم های گرم کننده
کاندوم گرم از لاتکس نازک ساخته شده است تا به افزایش احساس کمک کند. آنها معمولاً روان کننده گرم کننده ای هستند که در اثر رطوبت طبیعی در بدن فعال شده و در حین مقاربت جنسی گرم می شوند. احساسات گرم به افزایش خوشبختی هر دو شریک کمک می کند.

(بیشتر بخوانید - از آسیب های ناشی از مصرف کاندوم آگاه باشید ...)

کاندوم های طعم دار - کاندوم های طعم دار  دیجیکالا 
کاندوم های طعم دار - کاندوم های طعم دار
 

بسیاری از مارک های کاندوم ادعا می کنند که کاندوم های آنها عطر و طعم خاصی دارد و عطرهای مضراب آور است. این طعم ها در بالای کاندوم پوشش داده می شوند. شما می توانید طعم هایی مانند نعناع ، گریپ فروت ، پرتقال ، توت فرنگی ، موز ، حباب ، شکلات ، وانیل و کولا را در این کاندوم ها پیدا کنید. بعضی اوقات طعم آنها با رنگ هایی مانند نارنجی به رنگ زرد و قرمز برای توت فرنگی مطابقت دارد.

این نوع کاندوم ها در رابطه جنسی دهانی استفاده می شوند. این کاندوم ها برای مقاومت و ایمنی توسط FDA تأیید شده اند. اگر می خواهید از این کاندوم ها برای سکس واژینال استفاده کنید ، مطمئن شوید که آنها فاقد قند هستند. کاندوم های حاوی قند می توانند خطر عفونت در واژن شما را افزایش دهند.

(بیشتر بخوانید - علل خارش ، سوزش و عفونت در ولو و داروهای خانگی ...)

کاندوم های خوراکی - کاندوم خوراکی
کاندوم های غذایی معمولاً در بسته های چهارگانه موجود هستند و در طعم های مختلفی وجود دارند. این طعم دهنده ها روی این کاندوم ها پخش شده و سپس خورده می شوند. کاندوم های غذایی فقط برای استفاده جدید است ، آنها هیچ نوع محافظت در برابر بارداری یا بیماری های عفونت جنسی را ارائه نمی دهند.

(بیشتر بخوانید - اولین زندان پیشگیری از بارداری مرد به زودی ، چگونه می توان اطلاعات کاملی را کسب کرد ...)

کاندوم لاتکس - کاندوم لاتکس
کاندوم های لاتکس از سایر کاندوم های موجود در دسترس و ارزانتر هستند. لاتکس یک لاستیک طبیعی است که در برخی از درختان یافت می شود. تقریباً همه کاندوم های مرد از لاتکس ساخته شده اند. اما توجه داشته باشید که روغن مبتنی بر روغن لاتکس ممکن است آسیب ببیند ، بنابراین از کربن های حاوی روغن مانند روغن کودک وازلین ، روغن نارگیل یا لوسیون بدن و غیره با کاندوم لاتکس استفاده نکنید.

(بیشتر بخوانید - مزایا ، کاربردها و مضرات روغن نارگیل…)

کاندوم غیر لاتکس - کاندوم غیر لاتکس
کاندوم های غیر لاتکس برای افرادی که به آلرژی لاتکس دارند گزینه خوبی است. برخی افراد آنها را دوست دارند زیرا می خواهند تجربهای متفاوت از کاندوم لاتکس داشته باشند. انواع مختلف کاندوم غیر لاتکس وجود دارد.

(بیشتر بخوانید - علائم آلرژی ، روش های پیشگیری و داروهای خانگی ...)

کاندوم زنانه - کاندوم زنانه
کاندوم زنانه - کاندوم زنانه
این کاندوم توسط خانمها استفاده می شود که به آن کاندوم درج شده گفته می شود. همچنین به عنوان کاندوم زنانه یا FC2 شناخته می شود. این یک جایگزین برای کاندوم های پوشیدنی یا مردانه است. کاندوم های تزریقی به عنوان مانعی برای جلوگیری از شیوع STI از جمله بارداری ناخواسته و HIV عمل می کنند. این کاندوم ها غیر شیرده هستند و از نیتریل ساخته شده اند. آنها را می توان داخل مهبل یا مقعد وارد کرد.

(بیشتر بخوانید - در مورد استفاده از کاندوم زن و 10 واقعیت مربوط به آن…)

کاندوم اضافی - کاندوم اضافی به زبان هندی
کاندوم اضافی Durex به طور خاص برای تأخیر اوج طراحی شده است. این کاندوم ها دارای روان کننده های مخصوص کنترل اوج هستند. بنزوکائین نام دارد که به مردان در تأخیر اندامها کمک می کند. این کاندوم ها می توانند به عنوان روشی برای کنترل تولد و به عنوان یک اقدام ایمنی در مقابل بارداری ، HIV یا عفونتهای مقاربتی مورد استفاده قرار گیرند.

(بیشتر بخوانید - اسطوره ها و حقایق مربوط به ایدز ...)

کاندوم Lambskin - کاندوم Lambskin
همانطور که از نام پیداست

 

منبع : ثانیکالا