آماده شدن برای خرید کاندوم


1
آرام و آرام باشید: نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که خرید کاندوم یک کار مسئول و عادی است. احتمالاً احساس می کنید همه به شما خیره شده اند و صندوقدار در مورد شما قضاوت می کند. در واقعیت ، مردم به اندازه شما توجه نمی کنند. شما اولین کسی نیستید که تاکنون برای خرید کاندوم به فروشگاه آمده اید.
2
جستجوی خود را انجام دهید: قبل از شروع ماموریت خود ، دریابید که چه نوع کاندوم را خریداری می کنید. نام تجاری ، اندازه کاندوم و مواد آن را تعیین کنید (به عنوان مثال ، لاتکس ، پلی اورتان ، بره پوست) که ترجیح می دهید. [1] نگه داشتن کاندوم خاص در فروشگاه خرید رفتن باعث می شود تا از صرف وقت بیشتر در فروشگاه صرفه جویی کنید. بیش از یک گزینه را انتخاب کنید تا در چنین شرایطی وقتی در فروشگاه فروشگاهی برند ندارید ، بتوانید گزینه دیگری را انتخاب کنید.
همچنین ، بدانید که کاندوم چه هزینه ای خواهد داشت. شما می خواهید قبل از رفتن به فروشگاه آماده شوید.
فقط فکر کنید که آنها را به مارک هایی که FDA تایید شده اند ببرید.
اگر مرد هستید ، آلت تناسلی مرد راست خود را در حالت ترمیم اندازه گیری کنید تا به شما در انتخاب اندازه صحیح کاندوم کمک کند. شما همچنین می توانید با استفاده از ماشین حساب کاندوم [2] به صورت آنلاین در تصمیم گیری کمک کنید.
کاندوم ها را بصورت آنلاین جستجو کنید و نظرات را مطالعه کنید.
3
فروشگاهی را انتخاب کنید که در نزدیکی خانه شما نباشد: خرید از فروشگاهی که 20 یا 30 دقیقه با خانه شما فاصله داشته باشد ، شما را از ملاقات با افرادی که می شناسید نجات می دهد. با دانستن اینکه احتمالاً هیچ یک از خانواده ، دوستان یا همکلاسی های خود را نخواهید یافت ، می توانید آرام تر باشید.
قبل از خرید کاندوم خود به فروشگاه مراجعه کنید. مدتی وقت بگذارید تا ببینید کاندوم در کدام بخش قرار دارد (مثلاً راهرو تنظیم خانواده ، داروخانه و غیره). اگر کاندوم در پشت پیشخوان قرار گیرد ، ممکن است بخواهید کاندوم خود را از فروشگاه دیگری خریداری کنید.
4
برنامه ریزی برای خرید هنگامی که ساعات اوج وجود ندارد: در زمانی که آرامش نسبتا برقرار باشد به فروشگاه بروید و خریداران بسیار کمی هستند. فروشگاه ها در اوایل صبح ها شلوغ تر و شب ها بسیار کمتر هستند. دیگر نیازی به نگرانی نیست که افراد زیادی در راهرو قدم می زنند یا افراد دیگری می بینند که شما کاندوم خریداری می کنید.
5
به کاندوم ها مانند همه موارد دیگر فکر کنید: مانند سایر موارد مراقبت شخصی شخصی مانند خمیر دندان ، شامپو یا دئودورانت ، کاندوم مانند خود را مصرف کنید. تغییر ذهنیت شما به کاهش عصبیت شما کمک می کند. در حین خرید خود ، به سادگی به راهرو بروید ، چیزهایی را که به دنبال آن هستید انتخاب کنید و خرید را ادامه دهید.
هنگام خرید کاندوم ، آرام و پر اعتماد به نفس به نظر برسید. شما نمی خواهید با نشان دادن عصبی بودن ، توجه بیشتری به مردم جلب کنید.

 

منبع : دیجیکالا و ثانیکالا